آموزش

اردوی پژوهشکده معلم


خلاصه :

گزارش تصویری از اردوی پژوهشکده ی معلم در روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه

یک اردوی جذاب و پر از شور و نشاط با کلی آزمایش عجیب و غریب و باحال. متربیان دبستان دو برای رسیدن به پژوهشکده سر از پا نمی شناختند. آن هامی خواستند هرچه زودتر آزمایش های طراحی شده را انجام دهند و طعم آزمایشات مختلف فیزیکی و شیمیایی را از نزدیک لمس کنند.

اولین مرحله حضور در آزمایشگاه فیزیک بود. جایی که بچه ها با انواع آهن ربا، مدارهای الکتریکی، اجسام رسانا و نارسا و ... آشنا شدند و مهم تر از همه خودشان با انجام این آزمایش ها لذت یادگیری را تجربه کردند.

بخش دوم اردو در آزمایشگاه شیمی و زیست سپری شد. متربیان با بدن انسان (درس 9 و 10 علوم)، نحوه ی کارکرد قلب، رگ ها، دستگاه تنفسی و .... آشنا شدند. بخش جذاب آزمایشگاه شیمی دیدن سلول اجسام مختلف (مخاط دهان، سبزیجات و ...) با میکروسکوپ بود. جایی که بچه ها را با بافت این اجسام و کوچکترین موجود بدن یعنی سلول آشنا کرد.

سورپرایز دانش آموزان دبستان دو در چادر نجوم اتفاق افتاد. جایی که بچه ها با انواع سیاره ها، نحوه ی گردش در مدار، ویژگی سیاره های مختلف و ... بیشتر آشنا شدند. آن ها با استفاده از تلسكوپ رصد خانه اي و پخش نمايشي از آسمان چادر، شگفتي هاي آسمان در شب را از نزديك لمس کردند.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران