روش میزان

دبستان دو در اسفندماه


خلاصه :

دبستان دو، آموزش تعطیل نیست و کووید ۱۹!!!

باسمه تعالی

اولیای محترم دانش آموزان مدرسه‌ی میزبان اندیشه

سلام علیکم

همانگونه که می‌دانید یکی از محورهای روش میزان استفاده از روش اکتشافی هدایت شده است. یعنی دانش آموزان به جای آنکه منفعلانه در کلاس بنشینند و معلمی اطلاعات خودش را به آنها منتقل کند، این خود دانش آموز است که باید با اتکاء به خویش و سعی و تلاش خود، به درک و یافتن مطالب برسد. در این روش دانش آموز فعال است و معلم تسهیل گر.

 

دانش آموزان در روش میزان، چندین ویژگی و مهارت زندگی را بدست می آورند: اول آنکه یاد می گیرند که با اتکاء به خودشان کارها را انجام دهند و دوم آنکه فراگیری درس بر اساس انگیزه های شخصی است و در نتیجه مسئولانه، خود به کار درسی می پردازند و به این ترتیب به طور مداوم مسئولیت پذیری را تمرین می کنند. به این وسیله دیگر استرس درس خواندن نخواهند داشت و با علاقه فعالیت می کنند.

با توجه به شرایط پیش آمده در جامعه و تعطیلی مدارس، جلسات متعددی برگزار کردیم تا روند آموزشی به بهترین نحو ممکن پیش برود و خللی در یادگیری مباحث درسی به وجود نیاید. در این میان معلمین راهنما و مربیان پایه در ساعات مختلفی از روز به صورت آنلاین در کنار دانش آموزان حضور داشتند تا تمام موارد آموزشی همانند حضور در مدرسه طی شده و تمامی دروس با بالاترین کیفیت ممکن پیش برود. حالا و با گذشت یک ماه از شما اولیای گرامی تقاضا داریم تا انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را از طریق سایت، پیام رسان سروش (درگاه پشتیبانی و یا کانال هر پایه) به اطلاع ما برسانید.

منتظر پیام های شما هستیم.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران