آموزش

گزارشی از فعالیت های کلاس چهارم در سومین هفته از آذرماه

از تدریس دانش آموزان تا آشنایی با مفاهیم جدید علمی


خلاصه :

۱- زنگ علوم ۲- زنگ تدریس ۳- کنفرانس ۴- مطالعات اجتماعی ۵- زیباسازی فضای کلاس

 زنگ علوم

در زنگ علوم این هفته دانش آموزان با انجام دادن دو آزمایش مختلف، با روش های گوناگون جدا کردن مواد و مخلوط ها از یکدیگر آشنا شدند.

زنگ تدریس

زنگ تدریس این هفته اختصاص داشت به دفترچه سوم ریاضی یعنی مفهوم «طبقه بندی و معرفی میلیارد». متربیان گروه سوم آقایان محمد ایلیا سعیدی، علی فیروزبخت، محمدصدرا نوری و ابوالفضل شکوه وظیفه تدریس این دفترچه را بر عهده داشتند. لازم به ذکر است در زنگ های تدریس مربی نکات و تکنیک های لازم را به دانش آموزان می گوید تا فرآیند آموزش مفهوم درسی به صورت کامل انجام شود.

 کنفرانس

در این هفته جناب آقای محمدایلیا سعیدی در مورد انواع «پرندگان» و جناب آقای محمدصدرا عبادی در مورد «گاوها» مطالب شنیدنی و جالبی را در قالب کنفرانس به دوستانشان ارائه دادند.

مطالعات اجتماعی

تفاوت های شهر و روستا، آشنایی با شهرهای مختلف ایران و استان ها، مراکز استان و همچنین انجام فعالیت های کتاب درسی از جمله کارهایی بود که در زنگ اجتماعی این هفته صورت گرفت.

زیباسازی فضای کلاس

با توجه به پروژه «توجه به محیط پیرامون» از دانش آموزان خواسته شد تا برای زیباسازی فضای کلاس، خودشان آستین ها را بالا بزنند و ایده هایشان را ارائه دهند. آقای محمد ایلیا سعیدی با کشیدن یک نقاشی آبرنگ جزء اولین کسانی بود که توانست نقاشی اش را در کلاس نصب کند.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران