رویدادهای مدرسه

پایگاه تابستانه


خلاصه :

پایگاه تابستانه

پایگاه تابستانه ی ما بچه های کلاس اول، که داریم می ریم کلاس دوم!!!

از فعالیت های مختلفی تشکیل شده است.

از همان ابتدا که فهمیدیم احتمالا قسمت قابل توجهی از برنامه ی سال تحصیلی ما، باید به همان شکل مجازی پیگیری شود، فکر کردیم و جلسه های متفاوتی گذاشتیم و در مورد اینکه چگونه کلاس و برنامه ای تدارک ببینیم که بچه ها  بیشترین بهره را از آن ببرند، گفتگو های مفصلی نمودیم تا به طرح زیر رسیدیم.

 

تصمیم گرفتیم به علت نا آشنایی بچه ها و والدین محترم با فضای کلاس آنلاین و ناشناخته بودن آموزش در این حوزه، طی جلساتی نحوه ی کار و برنامه های خود را به ایشان انتقال دهیم.؛ ما می دانستیم که می بایست بچه ها را زودتر با امکان کلاس آنلاین خود آشنا کنیم تا وقتی سال تحصیلی آغاز شد، دیگر مشکلی از بابت کار کردن با ابزار های مجازی و کلاس آنلاین نداشته باشند؛ ما باید به سمت استقلال نسبی بچه ها با در نظر گرفتن موارد احتیاطی باشیم. لذا در این جلسات هم والدبن و هم بچه ها را در مورد کار کردن با کلاس مجازی آشنا کردیم و آموزش های لازم را اعطا نمودیم.

پس از آن در محور های مختلفی تلاش نمودیم، روحیه ی جمعی کلاسمان که تا حد زیادی تحت الشعاع شرایط حاضر قرار گرفته بود را با فعالیت های مشارکتی بازگردانیم.

از قبیل، فعالیت های گروهی در کلاس آنلاین، کتابخونه قرضی کلاس، خواندن سرود های دسته جمعی و ورزش در ابتدای جلسات آنلاین و ...

صحبت پیرامون انیمیشن بارگذاری شده در کانال، ساخت قصه توسط مربیان و بچه ها، معرفی کتاب و خواندن قصه در در کلاس به متربیان، اعطای بازی های تلفن همراه، هم در مباحث درسی و هم در حوزه های تقویت حواس، ساخت کلیپ های طنز از مربیان کلاس برای افزایش نشاط بچه ها و بازخوردهای بهداشتی و تربیتی و ... گوشه ای از فعالیت های پایگاه تابستانه ی ما را تشکیل می دهد.

 

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران