آموزش

در کلاس چهارم چه می گذرد؟

حال و هوای متربیان پایه چهارم در آذرماه


خلاصه :

۱- شورای دانش آموزی ۲- زنگ تدریس ۳- کنفرانس ۴- نظافت عمومی ۵- هنر ۶- علوم و آزمایشگاه

1- شورای دانش آموزی

- با توجه به تعطیلی های دو ماه اخیر و عقب ماندن برخی از دروس، شورایی متشکل از تمامی دانش آموزان برگزار شد تا خودشان برای جبران این عقب ماندگی درسی راهکار ارائه بدهند. راهکاری که در چهار بند تصویب شد و قرار شد تا همه متربیان با توجه به این مصوبات، روند آموزشی شان را به شکل جدی تری پیگیری کنند.

- با توجه به فصل سرما و شیوع آنفلوانزا در مورد این بیماری، راه های انتقال آن و عدم انجام بازی هایی که سبب انتقال این بیماری می شود با متربیان گفتگوی جمعی صورت گرفت. همچنین نظافت شخصی به ویژه نظافت موی سر برای جلوگیری از بیماری شپش سر به متربیان توضیح داده شد.

لذا از اولیای گرامی نیز خواهشمندیم با دقت به این موارد در جلو گیری از بروز این بیماری در مدرسه ما را یاری کنند.

2- زنگ تدریس

- در زنگ تدریس مفاهیم درسی گذرانده شده مرور و به روش های مختلف یادآوری و حتی تدریس می شود.

- زنگ تدریس این هفته اختصاص داشت به یادآوری مفهوم ماشین های ورودی و خروجی که آقایان مهدیار اسدی، صادق نیکوسخن، محمدمتین عالمی و سید محمد حسینی دستجردی مسئولیت ارائه ی آن را به عهده داشتند. 

3- کنفرانس

- کنفرانس جناب آقای ماهان حداد با موضوع پول

- کنفرانس جناب آقای صادق نیکوسخن با موضوع آب

4- نظافت عمومی

- یکی از پروژه های تربیتی دبستان دو نظم پذیری متربیان است. پروژه ای که در پایه ی چهارم جدی تر از سال های گذشته دنبال می شود تا در پایان دوره دبستان بخش اعظمی از مقوله نظم در متربیان نهادینه شود. به همین جهت متربیان در کنار معلم خود، کلاس شان را تمیز می کنند و مسئول مرتب کردن قفسه های کیف و کتاب خود هستند.

5- هنر

6- علوم و آزمایشگاه

- آزمایش علوم این هفته اختصاص داشت به روند تاثیر گرما در حل شدن مواد که متربیان با انجام آزمایشی ساده این مفهوم را یاد گرفتند.

 

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران