رویدادهای مدرسه

کلاس پویا؛ دانش آموزان فعال


خلاصه :

گزارشی از روند کلاس چهارم در دو هفته ی اخیر بهمن ماه

enlightenedبا توجه به این که دانش آموزان کلاس چهارم در کوران انجام فرآیندهای آموزشی به سر می برند سعی بر این شده که در کنار انجام روندهای آموزشی؛ بازی های حرکتی و فعالیت های پر تحرک برای متربیان در نظر گرفته شود تا بتوانند با شور و شوق بیشتری مباحث موردنظر را پشت سر بگذارند.
enlightenedدرس هایی مانند مطالعات اجتماعی؛ هدیه های آسمانی و علوم در قالب پخش کلیپ و فعالیت های اینچنینی انجام شد تا دانش آموزان در کنار انجام فعالیت های کتاب؛ موارد فوق برنامه و موردعلاقه شان را هم داشته باشند.
enlightenedزنگ ورزش دو هفته ی اخیر اختصاص به ورزش هندبال داشت. جایی که آقاپسرهایمان ابتدا پاس کوتاه و بلند را آموزش دیدند؛ سپس انواع مدل های پاس کوتاه و بلند را در قالب پخش کلیپ بین بازیکنان حرفه ای مشاهده کردند و در نهایت خودشان مجری این کار شدند و فوت و فن هایی که یاد گرفته بودند را در زمین بازی پیاده کردند.

enlightenedدانش آموزان در روز سه شنبه ۸ بهمن ماه مراسمی به مناسبت شهادت ام ابیها حضرت زهرا سلام الله علیها در سالن همایش مدرسه برگزار کردند. مراسمی که خودشان پارچه مشکی آوردند؛ نصب کردند؛ وظیفه مداحی را بر عهده گرفتند و در نهایت هم با کیک و آبمیوه از دوستانشان پذیرایی کردند. (اصل تقید به ارزش های ملی و مذهبی)

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

پسران

دختران